رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه

می توان به این نکته اشاره کرد که سرویس تاکسیرانی فرودگاه در تمام شبانه روز برای رفاه حال مسافران عزیز و گرامی، اقداماتی را در این زمینه توسط بهره گیری از مدرن ترین خودروهای روز دنیا همراه با بالاترین امنیت های لازم به سرتاسر کشور در نظر گرفته است.

یکی از سرویس های ویژه فرودگاه امام، تاکسی فرودگاهی امام خمینی ارزان می باشد. که مسافران در این بخش می توانند اقدام به رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی اقدام کنند.

آشنایی با مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه

هنگامی که ما قصد انجام مسافرت داریم باید به موقع حرکت کنیم. زمانی که ما می خواهیم با هواپیما مسافرت کنیم باید حتما به موقع در فرودگاه حاضر شویم اگر این اتفاق نیفتد ممکن است به پرواز نرسیم. همانطور که میدانید ترافیک سنگین یکی از مشکلات مردم در شهر های بزرگ است و باعث می شود که انسان ها در ترافیک گیر کنند و دیر به مقصد برسند. هنگامی که ما از تاکسی اینترنتی استفاده می کنیم تاکسی هایی که به ما نزدیک تر هستند به عنوان تاکسی ما انتخاب می شوند و این مشکل را حل می کنند. مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه بسیار است و کمک زیادی به انسان برای صرفه جویی در وقت می‌کنند.

تاکسی ها

مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه

از تاکسی ها برای مسافت های کوتاه و سفر های بین شهری استفاده می شود. تاکسی ها کرایه ای هستند و اغلب جز خودرو های شخصی به حساب می آیند. البته در کشور هایی که گستره جغرافیایی زیادی دارند ممکن است تاکسی ها تغییر کنند به طور مثال کشوری که در آن دریا هم وجود دارد ممکن است تاکسی های دریایی هم وجود داشته باشند. در واقع تاکسی های دریایی همان قایق های کوچک هستند. تاکسی ها حتما باید دارای مجوز باشند و اگر بدون مجوز مسافر بری کنند مرتکب کار خطایی شده اند. در کشور ما ایران، تاکسی ها به چند دسته تقسیم می‌شوند.

  • تاکسی شخصی
  • تاکسی عمومی
  • تاکسی بی سیم
  • تاکسی ویژه
  • تاکسی زنان
  • تاکسی ون
  • تاکسی گردشگری

ما برای این که با مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه آشنا شویم بهتر است با تعدادی از آن ها آشنا باشیم.

راه‌های ارتباطی

تاکسی های عمومی

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه

در ایران تاکسی های عمومی رایج هستند و اغلب رنگ آن ها نارنجی و یا زرد است. برخی از این تاکسی ها خطی هستند یعنی یک مسیر مشخصی دارند و فقط باید در آن مسیر مسافربری کنند و حتی ممکن است بعضی از تاکسی ها فقط در روز های خاصی در هفته مجوز تردد داشته باشند. این امکان وجود دارد که یک نفر یک تاکسی را کرایه کند اما اغلب  تاکسی ها توسط چند نفری که مسیر مشترک دارند کرایه می شوند. ظرفیت این تاکسی ها ۴ نفر است و نسبت به تاکسی های دیگر قیمت کمتری دارند.

تاکسی های خصوصی

این نوع از تاکسی ها معمولا با نام های آژانس و تاکسی تلفنی شناخته می شوند. تاکسی های خصوصی اغلب در یک منطقه خاصی فعالیت می کنند. و اگر افرادی مکررا از آنها درخواست ماشین کند برای او یک کد اشتراک در نظر میگیرند. تاکسی های خصوصی برای اولین بار در تاریخ ۱۲ مهر سال ۱۳۴۸ در ایران به وجود آمدند.

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه (vip)

یکی از ارزنده ترین خدمات فرودگاه امام، سیستم vip تاکسی فرودگاه  به صورت آنلاین می باشد. این خدمات با ارائه ی فرم رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه و راه های تماس جهت رفاه حال مسافران، می پردازند. تاکسی فرودگاه با توجه به داشتن ایمنی بالا و کیفیت برتر خدمات فراوانی را برای مسافران خود از طریق سفرهای بین شهری در نظر گرفته است. رافور و تویوتا کمری جزء خودروهای محبوب و VIP تاکسی فرودگاه می باشد.

 

تمایز تاکسی ها با ماشین های دیگر

تاکسی های عمومی شکل ظاهری متفاوتی با دیگر ماشین ها دارند. تاکسی های عمومی باید حتما نشان تاکسی را در اختیار داشته باشند و همچنین چراغ تاکسی در بالای ماشین آن ها وجود داشته باشد. همچنین تاکسی های عمومی رنگ های متفاوتی با دیگر ماشین ها دارند و در هر شهر، تاکسی ها به یک رنگ متفاوت دیده می شوند.

مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه

مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه بسیار زیاد است  که در ادامه به چند تا از مهم ترین آنها اشاره کرده ایم:

  • در هر زمان و در هر مکانی به آنها دسترسی داریم: ممکن است برای شما پیش آمده باشد که آخر شب می خواهید از جایی به منزل تان برگردید اما تاکسی تلفنی و آژانس در دسترس نباشد در این جور از مواقع می توان از تاکسی های آنلاین استفاده کرد.
  • در هر لحظه ما می دانیم که تاکسی کجاست و چه زمانی به ما می رسد: هنگام استفاده از تاکسی های آنلاین ما می دانیم که تاکسی چه زمانی به ما می رسد و هر لحظه مکان دقیق راننده تاکسی روی نقشه نشان داده می شود. هم چنین علاوه بر موارد گفته شده نام و نام خانوادگی راننده و مشخصات دقیق ماشین اعم از مدل ماشین، رنگ ماشین و شماره پلاک برای ما نشان داده می شود.
  • تاکسی های آنلاین کیفیت بالایی را دارا می باشند: یکی از مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه کیفیت بالای آن ها است. هنگامی که از تاکسی های معمولی استفاده می کنیم ممکن است که ماشین قدیمی باشد و یا بخش هایی از ماشین دارای اشکالاتی باشد و یا این که راننده سیگار بکشد و دود آن مسافر را اذیت کند. هنگام استفاده از تاکسی های رزرو شده فرودگاه، سالم بودن ماشین و راننده مورد بررسی قرار می گیرد و این مشکلات حل می شود.
  • امکان پرداخت اینترنتی برای مسافران فراهم می شود: هنگامی که از تاکسی های اینترنتی استفاده می کنیم مجبور نیستیم که کرایه را نقدی پرداخت کنیم. این مورد یکی دیگر از مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه است
  • وجود نظارت کامل روی تعرفه ها و قیمت ها: یکی از مزایای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه قیمت به صرفه آن ها است. قیمت های تاکسی های اینترنتی تحت نظارت قرار دارند و مسافر کرایه زیادی را پرداخت نمی‌کند.